S anketou Zlatý volant o tuzemského nejlepšího závodního jezdce je úzce spojena akciová společnost BENET – MB. Dodavatel homologovaných hliníkových disků a příslušenství pro automobily patří spolu s marketingovou agenturou Pozitif, která anketu pořádá, do skupiny firem automobilového nadšence a fanouška motoristického sportu Josefa Zajíčka.
V současné době zaujímá Benet -MB pozici jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů hliníkových disků na aftermarketovém trhu v České a Slovenské republice.
„Této pozice jsme dosáhli díky kvalitní nabídce, ve které najdete, designově vypracované modely, všechny disky jsou s homologací a se schválením k provozu na pozemních komunikacích, v naší nabídce naleznete disky od evropských výrobců značek BROCK, ALUTEC, ATS, RIAL, BORBET a CMS. Na každý disk vystavíme typový list. Což by mělo být v dnešní době samozřejmostí, ale bohužel stále se tu objevují prodejci, kteří toto obcházejí a prodávají nekvalitní nehomologované a nebezpečné disky,“ upřesnil ředitel společnosti BENET – BM Pavel Mařan.
BENET MB působí na tuzemském trhu od roku 1993. Již od založení se firma zaměřovala na výrobu a prodej autopříslušenství a náhradních dílů. Několik posledních let se specializuje výhradně na velkoobchodní dodávky hliníkových disků a s nimi souvisejícího příslušenství.