Během závodního víkendu 23. – 25. května 2019 se českému týmu Bohemia Energy racing with Scuderia Praha se podařil další husarský kousek – po vítězstvích v Mugellu a ve Spa dokázal porazit všechny soupeře i při vytrvalostním 12-hodinovém závodě na Masarykově okruhu v Brně! Stejně jako v předchozích dvou závodech i tentokrát obhájil český tým své předchozí vítězství na tomto okruhu.
Brněnský program začal již ve čtvrtek volnými tréninky. Dopolední trénink byl poznamenán deštěm a následně
i nehodou českého Ferrari 488 GT3 na mokré trati, při které došlo k poškození zadní části vozu. Z plánovaného odpoledního testovacího programu tak sešlo a tým se dal do opravy poškození, které částečně zasáhlo i nosnou strukturu. Mechanici Scuderie Praha opět přesvědčili o svých kvalitách, neboť již ve čtvrtek večer byl vůz opraven a připraven k absolvování náročného pátečního programu.
Páteční dopolední volný trénink využil český tým ke kontrole nastavení celého vozu. Poté následovala 45-minutová kvalifikace, kdy za volant usedl jako obvykle Ital Matteo Malucelli a dovedl české Ferrari 488 GT3 na 3. místo na startovním roštu.
Brněnský závod byl, podobně jako závody v Mugellu a Spa, rozdělen na dvě části. V pátek po třetí hodině začala předstartovní procedura, při které Scuderia Praha vzdala hold Niki Laudovi umístěním modelu jeho Ferrari 312T2 na startovní rošt. Přesně ve čtyři hodiny pak byla odstartování první tříhodinová část závodu, která kromě dvou krátkých zpomalovacích fázi nepřinesla žádné zásadní zvraty. Matteo Malucellimu se podařilo již v prvním kole probojovat na čela, které si český tým udržel po celou dobu prvních tří hodin závodu.
V sobotu pak byla v deset hodin dopoledne odstartována druhá – devítihodinová část závodu. Její celý průběh byl ve znamení těsného souboje českého Ferrari 488 GT3 a Porsche 911 GT3 německého týmu Herbert, které si průběžně vyměňovaly pořadí na první a druhém místě. Velmi neobvyklá byla v Brně absence zpomalovacích fází – kromě jediné na konci předposlední hodiny závodu – a tak se tentokrát rozhodovalo opravdu pouze na trati. Oba vedoucí vozy si v průběhu dne víceméně kopírovaly strategie zastávek v boxech. Přesto si český tým dokázal v poslední hodině vypracovat náskok více než jednoho kola, který se podařilo udržet i po poslední „bezpečnostní“ zastávce v boxech kvůli dotankování paliva.
Po devíti hodinách druhé části závodu tak mohl český tým slavit již své 11. vítězství v seriálu 24H Series.
Další závod 24H Series 2019 se jede 4. – 7. 7. 2019 na jihu Portugalska v Portimau.